Regulamin

Awatar użytkownika
Bazyliszek
Administrator
Posty: 1887
Data: 11 maja 2009, 17:55
Skąd: 3Miasto

Regulamin

Postautor: Bazyliszek » 01 maja 2009, 17:50

Regulamin forum


§ I.Informacje ogólne

1. W celu uzyskania pełnego dostępu do Forum użytkownik musi wypełnić formularz rejestracyjny. Wypełnienie formularza jest niezbędne aby otrzymać indywidualną nazwę użytkownika i hasło. W formularzu rejestracyjnym należy podać: nick, hasło, e-mail i datę urodzenia. Użytkownik dodając Informacje podczas rejestracji gwarantuje, że podane przez niego dane są prawdziwe.
Podanie nieprawidłowego adresu e-mail uniemożliwi Użytkownikowi pełnoprawne korzystanie z Forum.
W momencie rejestracji osoba korzystająca z Forum (Użytkownik) wyraża zgodę na umieszczenie i przetwarzanie jego danych osobowych przez Administratora w celach:
- obsługi uczestnictwa Użytkownika na Forum,
- przesyłania Użytkownikowi informacji handlowych drogą elektroniczną na adres email podany w formularzu.

Dokonując rejestracji w sposób opisany powyżej, Użytkownik wyraża również zgodę na otrzymywanie korespondencji elektronicznej dotyczącej Usług świadczonych przez Forum.

2. Jeżeli nowy uczestnik forum od pierwszych swoich postów wykazuje, że nie przeczytał regulaminu, przeczytał go niedokładnie lub bez zrozumienia, bądź zrozumiał a mimo to nie stosuje się do niego, będzie miał natychmiast (bez ostrzeżenia) zablokowaną możliwość pisania na forum.

3. Zabronione jest używanie oraz propagowanie treści pornograficznych oraz odnośników prowadzących do takich treści.

4. Obowiązuje zakaz używania słów obraźliwych w stosunku do ludzi jakiejkolwiek rasy, religii, narodowości lub orientacji seksualnej. Zwalczane będą wszelkie przejawy braku tolerancji. Używanie słów uważanych za obraźliwe może zostać ukarane ostrzeżeniem lub banem. Przepis ten dotyczy również czata.

5. Zakaz prowadzenia prywatnych wojen, wszelkie uwagi oraz słowne utarczki załatwia się prywatnymi wiadomościami (PM)

6. Zwalczane będą wszelkie przejawy chamstwa.

7. Zakaz używania przekleństw i wulgaryzmów (nie tylko w języku polskim). Mowa tutaj również o wygwiazdkowanych (***) i wykropkowanych (....) itp słowach.

8. Zakaz stawiania ultimatum Administratorowi pod groźbą blokady dostępu do Forum.

9. Użytkownik nie może używać takiego samego avatara jak Administrator lub Moderatorzy.

10. Na Forum nie można zamieszczać reklam innych For.

11. Zabrania się aktywnego używania dwóch lub więcej kont przez jedną osobę lub specjalnego zakładania kolejnego konta, aby uniknąć nadzoru. Za taki proceder grozi ban za multikonto.

12. Kolor czerwony czcionki jest zarezerwowany dla Moderatorów i Administratorów. Dotyczy to również podpisów.

13. Rozprowadzanie wszelkiego rodzaju warez'ów za pomocą tego forum jest zabronione (sygnatury, tematy do oceny z forami o takiej tematyce, posty) i grozi otrzymaniem bana.

14. Osoby działające na niekorzyść forum otrzymują bana.

15. Nick na forum nie może być wulgaryzmem, przekleństwem oraz nie może nikogo obrażać , nie może być w części lub całości adresem www. Jeżeli nie dostosujesz się do powyższych zasad zostaniesz zbanowany.

16. Zakazuje się publikowania prywatnej korespondencji w każdej formie bez wyraźnej zgody zainteresowanych stron. Dotyczy to korespondencji poprzez PW, mail, komunikatory lub pozyskanej w inny sposób.

17. Na forum obowiązuje netykieta http://pl.wikipedia.org/wiki/Netykieta

18. W razie pytań użytkownik kontaktuję się z Administratorem poprzez PM lub poprzez email: administracja małpka odskok.pl

19. Korzystając z forum wyraża się zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.



§ II. Posty i tematy


1. Zakaz umieszczania tego samego postu na kilku Forach, tematy zdublowane będą kasowane.

2. Tematy niezgodne z tematyką danego Forum (tzw NTG) będą przenoszone do odpowiadających tematyce, zamykane, lub całkowicie usuwane.

3. Zanim założysz nowy temat, samodzielnie przejrzyj forum w poszukiwaniu odpowiedzi - jest bardzo możliwe, że Twoje pytanie było już wcześniej poruszane.
Zwróć szczególną uwagę na przyklejone tematy, skorzystaj również z wyszukiwarki.

4. Podczas zakładania nowego tematu nadaj mu tytuł odzwierciedlający jego treść. Nie używaj ogólnych sformułowań typu "Problem" , "Pomocy" , "nie działa" etc.
Post ma być w miarę czytelny i zrozumiały. Zdania oraz nazwy własne pisane z wielkiej litery, ze znakami interpunkcyjnymi i spacjami po nich (a nie przed nimi). Jeśli ktoś chce pisać posty bez polskich znaków diaktrycznych, to nie stanowi to żadnego problemu, lecz zasady ortografii i interpunkcji nadal obowiązują. Należy również być konsekwentnym.

5. Posty bezsensowne lub bardzo odbiegające od tematu będą usuwane.

6. Wszelkie przejawy nabijania postów będą skrupulatnie zwalczane. Nic nie wnoszące do tematu posty będą usuwane. Rozumie się przez to również posty typu "Gdybym wiedział to bym Ci powiedział, ale nie wiem", z jedynie z uśmieszkiem lub “"Zgadzam się”", "„Dzięki za odpowiedź"” itp. będą kasowane bez ostrzeżenia.

7. Moderatorzy i Administrator mają prawo do :
- usunięcia postu, który obraża w jakiś sposób innych użytkowników.
- zamknięcia tematu w przypadku gdy jego autor dowiedział się tego, czego chciał, lub dyskusja odbiega od początkowych założeń (tzw OT).

8. Na forum preferujemy kreatywność i nie jest to miejsce do wklejania skopiowanych tekstów. Tematy typu "i co o tym myślicie" "co byście zrobili" automatycznie lądują w śmietniku.
Nie dotyczy działu "Gier forumowych", "Teksty Piosenek", "Kulinaria" oraz "Humor i rozrywka"


§ III. BAN


1. Zablokowanie dostępu do forum odbywa się poprzez nałożenie bana na nick, ip lub i jedno i drugie.

2. Osoba, która ma bana nie może przeglądać Forum.

4. Po otrzymaniu bana osoba ma 3 dni na logiczne wyjaśnienie sytuacji w przypadku gdy zaszło jakieś nieporozumienie. Po tym czasie ban jest ostateczny i nie podlega dyskusji ani tym bardziej negocjacji ze strony innych użytkowników.

5. Osoba, która po raz trzeci złamie regulamin zostaje wyrzucona z Forum.

6. Kary dla Użytkowników zależą od Moderatorów oraz Administratorów, jeśli uważasz, że zostałeś potraktowany niesprawiedliwie, możesz złożyć skargę do jednego z Administratorów Forum.

7. Moderatorzy i Administratorzy nie mają obowiązku publicznego informowania o zastosowaniu sankcji ani tłumaczenia się z podjętych działań.



§ IV. Usuwanie kont

1. Rejestruj się rozważnie, ponieważ nie usuwamy kont. Tematy oraz posty są integralną częścią forum i ich również nie usuwamy.

2. Przypominamy, że pseudonim, adres email na otwartym serwerze pocztowym lub imię nie stanowią danych osobowych w rozumieniu ustawy o ochronie danych osobowych.

§ V. ADMINISTRATOR


1. Administrator ma prawo zmienić regulamin.

2. Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane posty na forum.

3. Administrator nadzoruje działanie Forum i przyjmuje wszelkie uwagi na ten temat w odpowiednim dziale.

4. Administrator ma prawo usunąć daną osobę z Forum bez podania przyczyny.
Ostatnio zmieniony 04 sty 2017, 21:39 przez Matisek, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Bazyliszek
Administrator
Posty: 1887
Data: 11 maja 2009, 17:55
Skąd: 3Miasto

Re: Regulamin

Postautor: Bazyliszek » 07 paź 2012, 15:55

W dniu dzisiejszym nastąpiła aktualizacja całego regulaminu.

-- N, 7 paź 2012, 15:54 --

Zmieniono
pkt 8. Na forum preferujemy kreatywność i nie jest to miejsce do wklejania skopiowanych tekstów. Tematy typu "i co o tym myślicie" "co byście zrobili" automatycznie lądują w śmietniku.
Nie dotyczy działu "Gier forumowych", "Teksty Piosenek", "Kulinaria" oraz "Humor i rozrywka"

Awatar użytkownika
Bazyliszek
Administrator
Posty: 1887
Data: 11 maja 2009, 17:55
Skąd: 3Miasto

Re: Regulamin

Postautor: Bazyliszek » 19 gru 2012, 13:11

Dodano nowy paragraf:
§ III. Punkty forumowe

Awatar użytkownika
Bazyliszek
Administrator
Posty: 1887
Data: 11 maja 2009, 17:55
Skąd: 3Miasto

Re: Regulamin

Postautor: Bazyliszek » 24 mar 2013, 14:23

Dodano
§ I.Informacje ogólne
pkt 21

21. Korzystając z forum wyraża się zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Awatar użytkownika
Matisek
Tytan
Posty: 2336
Data: 26 cze 2010, 7:21

Regulamin

Postautor: Matisek » 04 sty 2017, 21:42

Usunięto pkt. 12 i 17 z paragrafu I
Usunięto paragraf III i V w całości


Wróć do „Zgłoś błąd/Nowości”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość